30 augusti

Jag är dålig på att uppdatera, men det har inte hänt så mycket iallafall.

Men i torsdags började jag på servering på restaurangen, då fick vi hjälpa 2:orna lite, och det gick väl bra :). I fredags var det också servering, men då var vi 1:or själva. Vi tog beställning och serverade, det gick skapligt bra. Sen hade jag och Alice disken, så då stod vi där ungefär 1,5 timme. Vi slutade vid två och då var man helt slut i kroppen.

När jag kom hem så åkte jag & familjen till Uppsala, jag gjorde en syn undersökning till körkortet och sen handla vi lite.

Igår vakna jag runt 1, mycket skönt att sova ut. Sen åkte jag och tittade på fotboll, a-laget. Dom vann med 4-3. På kvällen blev det film med bror, Philip & Linda! :)

Idag blir jag själv här hemma några timmar, skönt. Då ska jag vara med Amanda, vet inte vad vi hittar på, vi får se helt enkelt :) .

Heejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0