Festival

Halloj!

I fredags städade jag mitt rum lite, jag flyttade in sängen från friggeboden också, så nu bor jag inne igen :) Flyttar ut nästa sommar också :> åh, jag vill ha nästa sommarlov nu, göra mera saker och ha roligare än vad jag har haft i år! Då måste jag planera bättre faktiskt.

Idag hade jag skit tråkigt, men sen frågade caroline om jag ville åka till marinfestivalen med henne, och såklart ville jag de! Då blev jag glaaad, och amandaL följde också med! Det var väldigt segt i början, men när mörkret kom så blev det helt klart bättre :). Vi tänkte ragga upp några killar också, som man kunde prata med i några timmar. Vi hittade 3 killar sista halvtimmen innan vi skulle åka hem, det var bara en av dom som prata med oss, haha! Sen vid 11 gick vi och små sprang till tåget, jag sprang barfota en bit, kunde fan inte springa i skorna, hehe. Vi hade det väldigt trevligt, underbara flickor de där! <3

Pussss på kvällen! :*

Kommentarer
Postat av: ccc

:D <333333

2009-08-16 @ 02:21:46
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Marina

<3

2009-08-16 @ 12:15:01
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0