HRRM09

Jag fryyyser som en tok, jävlar om jag blir sjuk, hoppas inte! Så nu sitter jag här med ett tjockt täcke och en mugg med varmt oboy bredvid mig, myyysigt.

Ja, då har skolan börjat också, yeeeey. Men det ska nog bli kul att gå hotell & restaurang ( HRRM09 ) :> och vi har en slapp vecka nu, inte jobba någonting alls. Imorgon blire bara att kolla runt och prova kockkläderna, på onsdag studiebesök i uppsala, torsdag ska vi vara med 3:orna hela dagen och fredag blire studiebesök i gävle! :) Och vi fick en rätt så bra klass också (y).

Ikväll åkte jag & familjen och kollade på fotboll, bror spelade såklart. Dom förlora med 4-1 mot östervåla. Det regna och blåste nästan hela tiden. Det är nog därför att jag fryser, jajämäään (min dialekt).

puuuussss.

Kommentarer
Postat av: caroliine

hahahah dialekten :DDDDD

2009-08-18 @ 12:12:00
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: caroliine

hahaha lätt :D

men neeeeeee ;oo <333

2009-08-18 @ 17:41:10
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0