Fjärde advent

Redan fjärde advent, snart jul.
Imorgon är det sista skoldagen sen blir det lov - skönt!

I fredags var det sista dagen i kallköket för denna termin, då var det storstädning. Början på nästa termin är det servering igen. Men den här terminen har vart super bra och rolig, det är en bra klass. Och jag är glad att jag började där.
Mot kvällen var jag med Amanda, vi hade roligt som vanligt!

Igår städade jag mitt rum och möblerade om, så nu är det extra fint. På kvällen kom det främmande hit och åt god mat.

Idag har jag bakat lite julgodis, bl.a Rocky road. Något nytt så får se hur det smakas, men tror nog att det är gotti. Sen gick jag ut med Domie och busade lite. Och snart blir det duschen, sen One Tree Hill och Gossip Girl, sen kanske en film på det.

Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: ccc

hihiih massa :DDDDDD<33

2009-12-21 @ 23:36:23
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0