Flätor

Igår kom Ida & Kristin :D <3 Dom började direkt fläta mitt hår, hahah ! Sen kollade vi på melodifestivalen, fy fan vad det sööög.. svenska folket röstar inge bra ! HEAT var bäst av alla tycker jag. Kristin åkte hem vid 11, Ida sov över (: . När hon åkte hem började vi spela lite kort med Rasmus & Andreas. Sen kollade vi på en film och sen gick vi och la oss. 
Vi vakna typ halv 11 idag, så då gick vi upp och käka frukost och sen tog vi ut mina flätor :) . Ida åkte hem sen.



Resultat (:


När Ida åkte hem tog jag ut min moppe och körde lite :D det var längesen ! Den funka gallant :) . Men den är jätte skitig, måste tvätta den snart.
Sen gick jag ut med hunden, och sen gick jag till mormor & morfar och duschade. Kan inte duscha i våran, vi håller på och grejsar där. Sen åt jag jätte god middag ! Jag tänkte baka bröd snart om jag orkar. Sen kanske kolla på nån film :) .
Och det är jätte fint väder idag ju !
Vi höres.


Rooooonja .


Kommentarer
Postat av: Marina

hahah jo visst är det det ;)

naa, så söt du blev i håret :)

2009-03-15 @ 19:13:08
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj va v-ringad tröja xD

2009-03-16 @ 14:51:45
Postat av: Anonym

Dax för en update nu tycker jag !!

2009-03-17 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0