Långhelg

Nu var det längesen jag skrev sist, jag är dålig på att uppdatera. Jag ska försöka ändra på de :) .
Förr en dag så ändrade jag utseénde på bloggen, jag har inte kunnat det själv, men nu kan jag det och utan nån hjälp! :)

Igår blev det en moppedag, David & Lizette kom till mig, sen körde vi till månkarbo och åkte runt där lite. Sen körde vi till tierp och käkade på bennys, efter det åkte vi till "blåakiosken" (eller vad den kallas) och köpte en mjukglass, mumma :) . Sen körde vi bara runt lite i tierp och sedan hem och spelade lite fotboll i regnet! Det var en trevlig dag med dom :D .

Idag ska jag hänga tvätt som jag lovade mamma att göra och bädda sängen, jag ska även städa lite i mitt rum tänkte jag. Jag måste också börja skriva på mitt pm idag, som ska vara klart om en vecka. Om jag hinner och orkar så kanske jag ska göra några matteläxor också. Och senare idag ska jag kanske åka till kusin Linda. Så det blir nog en fullspäckad dag!

Imorgon är det tänkt att åka in till gävle med mamma, kanske shoppa lite till balen! På kvällen vet jag inte vad som händer, det får vi se.

Åh, vad jag längtar till sommarlov! Slippa skolan och pluggandet, bara slappa och vara med vännerna, gud så härligt! :)


Vi hörs,
RonjaZetterström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0