Helgen

I fredags när jag kom hem efter skolan så var det bara att göra iordning sig och sedan åka in till Uppsala och gå på bio, män som hatar kvinnor... den var inte så bra, men den dög väl. Jag åkte in med Amanda, ! :) Jag kom hem runt halv 10, och då var jag skit hungrig så då åkte jag in till tierp och köpte en bennys burgare! Och sen var det film med bror.

Igår (lördag) gick jag upp vid ett, super skönt att sova ut ! Runt tre åkte vi upp till Linda & Angelica. Jag, Linda och min hund gick ut och gick i skogen en runda, det var skönt och det behövdes :) .Sen följde jag med Linda till Tierp och handlade lite, sen skjutsade hon hem mig. Då började jag baka en jordgubbspaj och en kladdkaka för på kvällskvisten kom det folk hit! :)
Och juste, inatt så såg jag att minneskortet var borta ur mobilen, det var därför att all musik och bilder raderades. För i måndags hade jag ju tappat mobilen i badrummet, så då gick jag in där och letade efter det, och minneskortet låg under vågen, så nu har jag musik och allt igen! heheh :D .

Idag så har jag tagit det lugnt, kollat på tv och pluggat lite i spanska och suttit här.. mer har jag inte gjort. Ikväll blir det kanske en film. Imorgon är det skola igen, orkar inte med den, så tråkig och jobbig.


Hejdå, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Marina

Taaack ronja! :D men nu tycker jag att du ska börja uppdatera lite! :)<3

2009-05-13 @ 17:08:52
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: caroline

taaaaack! :D

2009-05-17 @ 19:18:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp det kan du få göra. Men du får ringa före för jag ska till Uppsala på dan. Men nån tid borde vi kunna matcha ihop då båda kan :)

2009-05-21 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0