Lördag, 10 oktober

här sitter jag och käkar lite marknadchips och dricker julmust - mumsigt.
Nyss gjorde jag om min header här på bloggen, är ganska nöjd med den.

I torsdags var det varmkök i skolan som gällde, vi fick hacka lök och grönsaker precis hela dagen. Jag skar mig två gånger, på båda tummarna, plus att jag fick en liten blåsa på fingret efter kniven.. inte kul alls. Sen gick jag en snabbis på marknaden med några flickor. När jag kom hem var jag med efterlängtade Amanda! :>

Igår var det också varmkök, då fick vi laga mat. Jag gjorde en del av löksåsen och hackade persilja. Det är lite svårt i början sådär, allt är liksom nytt för en där, iallafall för mig, hehe. Sen portionera jag och Camilla upp maten till gästerna. Men det var ganska roligt igår!
På kvällen kom grannarna till oss och åt kladdkaka, och jag sminkade Clara lite, haha! Sen blev det idol, jag tyckte att det var rätt person som åkte ut.

Idag har det inte hänt så mycket för mig, men jag har iallafall knäppt bilder på Domi ute på gården, en del blev bra och en del inte.
Snart ska jag till dom andra grannarna och bjuda på jordgubbspaj och umgås.

Clara


Men hade bra folket, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0