Lov

Nu är det höstlov då, så underbart skönt! Man har redan hunnit göra en del saker & mer kommer det bli.

I lördags kom Caroline och Marina till mig, vi åt tacos, kollade på tv och busade massor :). Vid midnatt åkte vi till min kusin och umgicks med några där, sen tog vi en liten promenad och sen sov vi över hos kusin, trevligt var de!

I söndagskväll var jag med Amanda och Anton (hennes kille), första gången som jag träffade honom. Vi gick en promenad och tog bilder på dom, sen lira vi lite kort. Men trevligt hade vi :).

I måndags var jag in till valbo en snabbis med mamma. Jag trodde att jag hade pengar på kortet, men inte då.. så det blev bara ett diadem och strumpor. Ska kanske till stan på fredag, då får jag pengar iallafall, så då ska jag försöka hitta någon mössa. På kvällen gick jag till Emma, äntligen fick jag träffa henne, grymt längesen sist! Men vi kollade på filmer och prata i tele med några och hade det super kul! :> jag sov över också.

Igår bakade jag bullar hela dagen tillsammans med min mamma, gott! På kvällen var jag med Amanda och Anton igen, vi busade mest kan man säga :). Och man somnade ganska tidigt inatt, man har ju inte fått så mycket söm dom senaste nätterna.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, bara gått ut med hunden, sen har jag suttit vid datorn. Men skönt det med ibland.. nu kommer det några bilder!


Marina

Caroline&Domi

Jag

Caroline&Marina

Amanda&Anton

Emma

Jag


Kommentarer
Postat av: Markan

aaaaaah gud vilken bild :D tack för kvällen<3

2009-10-29 @ 00:42:07
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: caroliine

fiina bilder :D

pusspusspusssss

2009-10-29 @ 18:16:56
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0