Långhelg

Jag var ledig i torsdags och igår, mycket skönt!

I torsdags var jag med Amanda nästan hela dagen. Vi åkte till Tierp och kollade på hårfärg till henne, sen åkte jag till tierp en gång till med bror min, åt på bennys och fixade ett nytt bankomat kort till mig. Jag blev även stoppad av polisen med moppen, fick visa körkort och blåsa.

Igår var jag med Caroline & Marina på kvällen, längesen sist! Vi kollade på idol och lite annat, trevligt vare! :)

Idag åkte mamma & pappa till huvudstaden, kommer hem imorgon, så då är jag och bror själva! Ska kanske försöka plugga lite näringslära snart, prov på onsdag igen.. Men sen kommer Ida hit, trevligttrevligt! :)

Imorgon har jag ingen aning vad som händer, plugga lite och kolla på favorit-serierna på tv iallafall!

Ha en bra lördag allihopa, puss.


Kommentarer
Postat av: caroliine

killar :( älskar dig <3

2009-09-27 @ 02:11:58
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0