8 april

ojj, vad längesen man skrev blogg. hade nästan glömt bort den, haha.

jadu, halva lovet har redan gått, man har hunnit med en hel del. torsdag förra veckan blev det stan med camilla, vi hade bra roligt och trevligt, hon färga mitt hår på kvällen, det blev rött! fredags åkte jag iväg på kryssing till Tallinn med Mathias och hans familj, och stoffe. vi hade super trevligt. jag vill lätt göra om de! det regna i Tallin så det var inte lika kul, men det var trevligt och kolla där ändå. och jag älskade att springa ute på däcket på natten också!
resten av lovet har jag bara vart med älskling och lite med amanda och anton också! igår var det 1 månad mellan mig och älskling. <3
idag åkte jag, amanda och anton till köpingen och käka lite pirra. efter det körde jag lite moppe, och sedan övningskörde jag bil! och nu kom amanda och anton, så då ska man väl umgås lite.
pusshej. men först lite bilder från tallin!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0