Söndag

usch, redan söndag. sista dagen på lovet och det innebär att det är skola imorgon igen, fybubblan. men det är bara att bita ihop och se glad ut! lovet har vart bra, jag trodde att jag skulle hinna göra mer roliga saker, men nej. nästa lov får bli bättre helt enkelt. härligt väder ute idag också, blåser lite kallt men det är skönt ändå! snart sommarlov, då jävlar ska man ha kul. man har redan några planer på tanken.

men.. i fredagskväll kom efterlängtande caroline, marina & amanda hit. vi spela kort, åt marängswisch och hade trevligt. caroline sov kvar!
igår kom mathias ett tag, han åkte hem igen efter några timmar. satt vid datorn sen, och helt plötsligt kom det upp massa rutor och där stod det att jag hade virus, en jävla massa! sen starta datorn om och allt på skrivbordet försvann typ och blev svart. fattar inte vad som är felet heller. men ska försöka kolla imorgon igen. så nu sitter man vid brors dator och skriver. så man var sur hela kvällen. men vid midnatt ringde älskling så då skjutsa bror dit mig. när vi vakna idag gick vi upp och åt frukost sen gick vi ut och höll på med hans bil. efter det skjutsa älskling hem mig.

och snart ska jag ut och gå med mamma. sen blir det kanske lite plugg och städning. mer än så vet jag inte. blir säkert tvn också.
nu har jag inget mer att skriva tror jag, puss.



Kommentarer
Postat av: jempa

haha det låter inte bra alltså, bäst att bror din blir frisk snart då så kommer jag och hälsar på så slipper jag sno eran otroligt söta vovvsing :) <3

2010-04-11 @ 21:21:26
URL: http://jennytygesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0