30 december

julhelgen var kanon, kunde väl ha vart bättre men den var bra ändå! jag fick taklampa och andra grejer till rummet, presentkort på gina, smink, skålar, vantar, pengar och lite annat smått och gott.

i söndags följde jag med amanda upp till leksand där hon bor. jag stanna kvar en natt. vi åkte till borlänge och shoppade på kupolen, för min del blev det en tröja och parfym. jag hade super trevligt där, måste verkligen göras om! sen på måndagen åkte jag tåg hem ensam, det gick faktiskt bra, jag är stolt över mig själv, hahah.

i tisdags möblerade jag om mitt rum lite, men jag kanske gör om en gång till för jag blev inte riktigt nöjd. vi får se. och igår kom mathias till mig, senare på kvällen åkte vi till tierp och gick på bio (Narnia) med jocke, emelie och sten! sen sov älskling kvar här.

imorgon drar jag till älsklings stuga och firar nyår där med hans familj och några fler, hoppas på en bra kväll/natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0