Ny design!

Nu har jag fixat ny design här på bloggen, orkar inte hålla på längre men jag är nöjd med den!

Idag var det första dagen i varmkök sen sist, och då var det förra terminen. Vi fick skala och hacka lök och morötter, sen fick vi putsa och skära fransyrska (kött) i bitar. Sen var det städning som gällde.
Efter skolan kom mamma och hämta mig, åkte till ica och hämta ut ett paket med kläder i. Det blev en topp, två leggings och harembyxor :). mycket nice.

Men nu måste jag gå till macken åt bror,
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: L

Kolla min blogg, intresserad? Fråga Anna-Lena också. Är faktiskt ganska kul!

2010-02-18 @ 22:17:38
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0