Onsdag!

100 inlägg nu, alla andra bloggare har kommit förbi det för längesen tror jag nog, aja.

skolan idag var helt okej, först prov i näringslära och det gick som det gick.. sen bild, då blev hela min arm överklottrad - jätte fint! efter det engelska, fick reda på hur det gick på provet som gjordes igår och det blev godkänt, bara två poäng från vg. men nöjd är jag.
resten av dagen har jag suttit här för det mesta, fört över filer och lite annat. jag har fixat en ny header till bloggen, den kommer förmodligen upp imorgon med ny design också.

jag vill ha heeeelg, bara två dagar kvar. och sen blir det sportlov, wiiie! efter det apu i tre veckor. hoppas ledigheten och allt blir bra!

puss, ronjazetterström.

Kommentarer
Postat av: caroline

fiiiiint älskling :)<3

2010-02-18 @ 18:42:15
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0