23;e

jag har tänkt att skriva flera gånger, men har inte orkat ändå.

men i lördags var det ju lite fest hos camilla, det var mycket trevligt och roligt. Jag sov över där också. Dagen efter, alltså söndags.. kom amanda till mig, sen kom marina och sovde över.. alltid lika trevligt med sovsällskap, heh. igårkväll åkte jag till kusin på ett mary kay möte (tror det hette så) det var helt okej, jag köpte lite smink som jag får inom 14 dagar tror jag.

idag åkte jag och camilla in till tierp en snabbis, pratade om att ha en filmkväll ikväll, men får se hur det blir med den saken. men nu snart blir det duschen, en maskin tvätt och städning lite snabbt. nu orkar jag inte skriva mer..
ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mkt! Kul att du tyckte om bilderna! :D <3<3

2010-03-11 @ 17:14:03
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/?tmp=24124016

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0