fullt upp alla dagar

jag måste på toa snart..

hm.. i onsdags blev det uppsala med camilla och umgicks med några, trevligt vare. torsdags blev det uppsala igen, med Ida. vi träffa på urrel & carro också. vi kolla in våra restauranger där vi ska ha praktik, min såg helt okej ut, ganska litet kök jämfört med vårat i skolan, men det går väl lika bra det. imorgon kommer man vara nervös.
fredags (igår) fick man sova länge, på kvällen drog man in till gävle med camilla, markus och stoffe och bowlade. och jag kom tvåa! efter det gick vi till matte, där blev det pilkastning, jag tror att jag kom tvåa där också. vi blev kvar över natten.
idag blir det att fixa sig för ikväll blir det att festa loss riktigt ordentligt, hehe. jag hoppas på en bra kväll!

jag skriver förmodligen imorgon, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0