2010-01-05

Idag blev det valbo/gävle med familjen, helt okej. Blev bara hårspray till mig. Skulle egentligen behöva mycket, men man orkar inte alltid..

Just nu är jag trött och fryseeer, plus att jag har tråkigt. Och jag är less på den kalla vintern också, man håller ju på att frysa ihjäl när man går ut utanför dörren! Jag vill ha sommar... solen ska skina, lätta kläder på kroppen, behöver inte bry sig om skolan, bara ha massa roligheter med sina vänner ute i friheten. Att åka till stugan sin och komma bort från hemmet lite. Det skulle vara peeeeeerfekt, eller hur? :)

Jag vill klippa och färga håret snart kom jag på nu.. jag vill göra något tufft med det, men man vågar ju aldrig. Jag är sugen på lugg, men det blir oftast bara fel. Ni får gärna säga förslag till mig! :)

Det är mycket man vill ha och inte, bara man tänker efter riktigt noga. 
Nu blir det en liten sommarbild som avslutning på inlägget för ikväll. Vi hörs, puss.


Kommentarer
Postat av: marina

äh lite kyla har ingen dött utav ;) så lite till klarar du nog innan den försvinner och du börjar sakna den igen! haha



men ditt hår är ju fiiiint ronjaa! men du kanske skulle prova ha i några röda slingor, skulle va sniggt! :) pusss

2010-01-06 @ 11:48:07
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och jag i stugan i sommar = succé!



puss och nyp //Ida

2010-01-07 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0