En tråkig lördag

Somnade vid halv 5 inatt och gick upp halv 2, jag som tänkte komma upp skapligt idag, men det gick ju inte.

Vi åkte till farmor & farfar på eftermiddagen och hälsade på, jag var även snäll och skottade lite snö åt dom, man tjänade en hundring.. finte. Så den lappen ska jag spara till något viktigt.
Sen kom kusinerna hit ett tag och busade som vanligt. Och nu är man ensam hemma, som är skönt men samtidigt tråkigt för att jag har ingenting att göra..

Det känns som man inte har gjort ett piss på lovet, och det är säkert så också. Nu är det två dagar kvar, någonting bra måste hända då!

Nu ska jag ta en skål med glass och sätta mig vid tven tror ja.. och bomba folk med sms.
Pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0