ett år

Idag har jag haft min piercing i örat ett helt år. Kusin fyller 17 år idag också, så grattis till dig Agnes!

Min spotify funkar igen som den inte har gjort på ett tag, awesome.
Och jag är otroligt less på vintern&snön nu.. det skulle vara underbart med vår.

Jag var hovmästare idag på restaurangen, det kom runt 20 pers bara så det var riktigt långtråkigt. Imorgon kommer nog familjen dit och äter mat, så då får man visa upp sin talang, haha.
nu glömde jag bort vad jag skulle skriva........... 
men, sen blir det nog tv och datorn resten av kvällen, ögonen slocknar kanske en stund också, who knows.

hadé bra gött fölk, byeeees.


Kommentarer
Postat av: Din bästa kusin

Ska jag lägga ut andra bilden också nu eller ??

2010-01-28 @ 16:42:04
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis piercing :D:D

2010-01-28 @ 20:28:48
Postat av: ronja

hahah, tack så mycket! ;D

2010-01-28 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0