2 juli

gårdagen var perfekt! den blev bäst när älskling var med hela dagen, han sov även kvar. man hade främmande i stort sett hela dagen, mycket trevligt. jag fick hem min mobil också, skönt med en ny. jag fick massa pengar, så nu känner jag mig rik, heheh. fick även lite andra grejer. av mathias fick jag hårfärg och en ros! :)

gick upp vid nio imorse för att gå och jobba några timmar, servera på en begravning. det gick bra.

just nu sitter jag hemma hos älskling och lanar med grabbarna, lite små kul faktiskt. har fått lite musik av matte och la in på mobilen också.

får väl se om bilder från igår kommer upp någon dag.. istället kommer några andra bilder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0