Hola mi amigo

här sitter jag, framför datorn hemma hos mathias. jag och caroline har kul medan älskling spelar, vi retar honom liiite. kulikul. han är lite sur på sin bror också, han behöver hjälp men får ingen, haha. jag kom hem hit för ungefär en halvtimme sedan. jag fick köra hit, det gick kanon. 

idag har jag fått köra rätt så mycket bil, det går bättre och bättre! efter tvätta jag bilen inuti. sen har jag bara slappat, spelat lite kort med mor min har jag också gjort. 

på måndag åker jag och familjen troligtvis på en semestertripp med morbrors familj också, hoppas det blir trevligt! ingen älskling blir det då heller, men det klarar jag nog. 

justja, det blir inget med stugan på onsdag.. vi blir hemma hos älskling istället och firar 4 underbara månader! <3

puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0