Hej!

Jag har inte hunnit skriva här på bloggen.. eller mest inte orkat kanske.

Men i fredags blev det bowling med älskling, stoffe och sten. Jag kom sist, inte ett dugg förvånad. Kvällen var trevlig iaf. I lördags åkte jag & matte iväg till ledskär, hälsade på hans moster. Vi grilla korv och prata massa. Söndags blev det en hemmadag bara.

Jag började skolan denna vecka igen, efter tre veckor med praktik. Saknade faktiskt skolan, så det var skönt att vara tillbaka! Men det var helt okej på praktiken också.

Nu snart ska jag städa lite snabbt, sen duscha och fixa mig, och packa lite. Sen ska jag åka till mathias och sova kvar! Ska nog övningsköra dit, går säkert bra.

Oh, juste.. jag ska åka båt till Tallinn med älskling och hans familj, plus stoffe. Vi åker den 2 april, kommer hem den 4;e igen. mycket roligt hoppas jag! :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0