underbart med helg

här sitter jag och är sjuk, förskyld som fan. orkar inte vara det. och magont då och då. det är jobbigt att andas. saknar min älskling också.

men iallafall.. fredags var jag med amanda och vi baka kladdkaka sen kom mathias senare på kvällen. han och jag åkte hem till camilla vid 11 och spela spel med henne och stoffe, rätt så roligt. efter de åkte vi hem och sov.
lördagskväll åkte jag till Ida, längesen man var själv med henne. jag körde bil dit och det gick rätt bra faktiskt. men vi åt pizza, kladdkaka, spela kort och prata massa. mycket trevligt helt enkelt. vid midnatt kom älskling och sov här igen, myyys!
vi gick upp och åt frukost sen åkte vi till hans gammelmorfar och hälsade på en snabbis. sen umgicks vi med emelie och sten. senare skjutsa älskling hem mig. så den här helgen har också vart helt underbar! man längtar bara till nästa direkt, och då blir det förmodligen bowling.

nu tänkte jag kolla på film, vi hörs.
och jag älskar min mathias grymt mycket! <3


mycket skön tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0