ledighet

provet i näringslära i onsdags gick hyffsat, tror jag. Nu är det bara att plugga till hygien som är nästa vecka. Jag åkte in till stan ensam, men sen träffa jag på amanda så gick med henne tills hon skulle åka till karlstad. och sen kom stoffe in så då gick jag med honom. Det var en trevlig dag! det blev nagellack och leggings för min del. kvällen var inte lika bra, den sög. men men..

Igårkväll åkte jag till älskling, så skönt att träffa han igen. det blev en bra kväll.
vid 11 imorse åkte vi till min stuga och hälsa på min lilla kusin vera, längesen sist. så det var trevligt att träffa dom igen. sen när jag kom hem gick jag och bror och spelade basket, jag ägde ut honom. han är en riktig dålig förlorare, haha.
nu ska jag byta om lite, sen blir det ett avsnitt av one tree hill. Sen åker jag till älskling igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0