15 september

det va ett tag sen nu igen..

i fredags blev det 80- talsfest med älskling och hans gäng, det var helt okej.
på lördagen åkte jag och mathias in till uppsala och åt jävligt god pizza, sedan blev det bio - grown ups. åkte sedan hem till älskling och sov där. mycket bra dag!
i måndags drog jag till älskling för att gratta hans brorsa, och deras kusiner är så söööta!
igår åkte jag in till skolan bara för att ha en körlektion och den gick faktiskt bra, man var väldigt nervös i början, men det gick över när man satte sig vid ratten.
skolan idag var helt okej, åkte sedan hem och beställde två par plagg från ginatricot. och nyss var jag ute och gick med mamma och grannen, skönt!

men nu ska jag fortsätta att prata med älskling, sedan blir det idol! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0