6 mars

tiden bara försinner, veckorna går sjukt fort och helgerna ännu fortare! känns som man inte hinner göra något. jag längtar till sommaren då det blir massa frihet.

men iallafall, helgen har vart bra. i fredags var jag hos angelica och gabbe hela kvällen, fick ett par byxor av gabbe som jag gillar! och sen åkte jag till älskling och sov där. igår åkte vi in till stan och åt middag på en grekisk restaurang, tzatsiki, eftersom vi firar 1år imorgon! Jag älskar dig. efter det hade vi myskväll med film, frukt och glass. idag blir det bara tv och lite pluggande, man måste ju bara se One tree hill.
imorgon efter skolan ska jag vara med mathias och fira lite till, han ska även klippa sig.

och jag ska försöka ta lite bilder någon dag snart också, det är dåligt med det nu. ska även fixa ny design här på bloggen, det behövs. men nu ska nog jag kila till tven, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0