29 maj

nu har jag fixat så det blir tre veckor med jobb i sommar, blir kanske lite till, det får vi se om. fint att tjäna lite pengar!
I fredags åkte jag och mamma in till gävle, jag körde. vi handlade till brors student och köpte presenter till honom och mathias. på kvällen baka jag bröd, vallmogifflar. amanda och wilma kom hit en snabbis också. igår var jag med älskling, vi skjutsade hans föräldrar på fest i gävle och vi gick på bio, baksmällan 2, skitbra film! och idag är det morsdag, har grattat mamma, mormor och farmor. så det blev massor med fika idag.
imorgon är det städdag på restaurangen, men slutar 11.00 redan så det blir ganska lugn dag. sen får man se vad som händer resten av dagen. men nu ska jag städa lite, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0